Det er i tider som disse, jeg deaktiverer min facebookprofil

Hvilke tider?

De der tider, hvor det, der kommer ud af min mund giver mening ingen andre steder end i mit hoved og samtidig giver folk kvalme:

Designere og mig i køkkenet på mit arbejde i morges. Lige inden møde:

Maria: Vil I have kaffe hahahahahaha blablablablabla
Designere: Ja, tak. Det ville være dejligt.
Maria: Vil I ikke helst have rigtig mælk i? Vi har noget i køleskabet. Pulver er klamt.
Designere: Ja, det har vist aldrig set en ko.
Maria: Måske er det koens arp.
Designere: …………………
Maria: …………………

 

 

 

En tanke omkring “Det er i tider som disse, jeg deaktiverer min facebookprofil

Skriv et svar

