Skud i tågen

  • Jeg sidder i altanudvalget. Jeg har skrevet med en, der hedder Rasmus fra altanfirmaet. Han gider ikke sende os en tidsplan, og Bente og jeg er ærlig talt ved at være lidt trætte af det. Jeg endte med at skrive flabede ting, som ‘kæft jeg er spændt på den tidsplan, sidder her og venter med popcorn’. Jeg skrev endda OMG. Nu har han lige ringet. Og sagt, at det ikke går, jeg skriver OMG, når han har brug for et ‘Go!’. Så sagde jeg, at han  hurtigt kunne lukke røven på sådan en som mig med lidt trygheds-kommunikation. Det ville han gå videre med til sin chef. Lige bagefter skulle jeg mødes med ham nede på fortovet. Noget med en nøgle. Akward. OMG.
  • Engang hev jeg i Mys og hendes venindes nederdele på vej op ad bagtrappen. Så man kunne se deres underbukser. Så ville de se mine. Så trak jeg ned i egen nederdel, men kom til at trække underhylerne med. Nu er det blevet en historie, de fortæller til fællesspisning og forældremøder, og kan du huske dengang, du viste os din røv. Nej. Det er aldrig sket. Røvhuller.
  • Vi skulle egentlig til Æbelø og Århus og Himmelbjerget og Bornholm og Sverige. I ferien. IKKE sydpå. Vi har jo et bryllup at spare op til! TSK!
    I går bestilte vi lige noget overnatning i udlandet. Provence. 30 grader!
  • IT-afdelingen bruger mig som prygelknabe. Eller i virkeligheden har de god grund til at drille mig. Kørte engang hævesænkebordet ned i min bærbare, og der er mange af den slags historier. Jeg har traumer, de har noget at fnise af på supportermåden. Jeg har besluttet, at jeg lige så godt kan opføre mig som den evnesvage bruger, de ser mig som. Havde bestilt telefon. De bad om farve, model og størrelse. Jeg skrev “mulat, undertøj og 80E”. De svarede med et teknisk spørgsmål og noget med gb.
Skriv et svar

